سایت هواداران رئال مادرید

رئال فوتبال

سید عبدالصبور
سید عبدالصبور

سلام بر تو ای بازدید کننده که آمدی به وب من هم سر زدی خوش آمدی فقط اگه بتونی یه نظر هم بدی ممنون میشم


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سایت هواداران رئال مادرید و آدرس real-football.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

نمایندگی محصولات sanford

سایت متا فوتبال

سایت خوزه مورینیو

سایت کارلو انجلوتی

سایت هیگواین

سایت استیون جرارد

سایت ریبری

سایت خدیرا

سایت رونی

سایت توتی

سایت بوفون

سایت کاکا

سایت اوزیل

سایت ایکر کاسیاس

سایت کریم بنزما

سایت گرت بیل

سایت سرخیو راموس

سایت تونی کروس

سایت کریس رونالدو

سایت رئال مادرید

ردیاب ارزان ماشین

جلو پنجره جک جی 5

مطالب اخير

عکس/ تیپ عجیب بازیکنان رئال در طول تاریخ

10 بازیکن شیشه ای تاریخ رئال

ویدئو/ پدیده 11 ساله ژاپنی که مد نظر رئال استl

ویدئو/بهترین گل کاشته های کریستیانو در چمپیونزلیگ

دیدار ایجنت لواندوفسکی با پرز/مهاجم بایرن، کهکشانی 2016؟

ویدئو/۵ گل کریستیانو در ال مادریگال

عکس/ خانواده کیلور ناواس در روز شکرگزاری

سلفی کریستیانو و پسرش در خودرو

عکس/ تمرین مارسلو با جوان ها

عکس/کریستیانو در آرایشگاه!

سلفی بلندپروازان!

عکس/کریستیانو در حال صرف شام!

عکس/ راموس، همسر و نوزاد یک روزه اش

سلفی رونالدو و پسرش/ کپی برابر اصل!

مدیر والنسیا:”رسیدن به شرایط مالی رئال غیرممکن است”

مارکا، 22 آذر

آس، 22 آذر

کریستیانو و گلزنی در پنج بازی در ال مادریگال

بازگشت مارسلو به ترکیب اصلی پس از سه هفته

“زمان تغییر در روش رونالدو”

نويسندگان

سید عبدالصبور

پیوند های روزانه

حمل ارسال خرید ماینر از چین

حمل و نقل هوایی چین

قلاده اموزشی شوک دار

سفارش آنلاین قلیون

الو قلیون

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 9859
تعداد مطالب : 515
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



آس، 28 اردیبهشت

portada-as-20150518

بسکتبال برای نجات آمد
تیم بسکتبال رئال در شرایط بحرانی فوتبال توانست که قهرمان اروپا شود
مسی قهرمانی را جلو انداخت / گل مهمش در کالدرون ، هت تریک رونالدو در کالدرون را بی فایده کرد

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

آمار ضعیف فلورنتینو پرز: 7 جام از 36 جام ممکن!

 

florentino-pérez

مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید فصل 15-2014 را با سوپرجام اروپا و جام باشگاه های جهان تمام کرد اما ننتوانست هیچ کدام از سه جام مهم را کسب کند.

تیم آنچلوتی در کوپا در مرحله یک هشتم توسط اتلتیکو حذف شد ، در لالیگا به رده دوم رضایت داد و در لیگ قهرمانان در نیمه نهایی توسط یوونتوس حذف شد. از زمان بازگشت پرز به رئال مادرید در فصل 10-2009 ، رئال مادرید فقط چهار تا از 18 جام مهم ممکن را کسب کرده است. اگر کل دوران کاری پرز را مورد محاسبه قرار بدهیم ، از 36 جام مهم ممکن رئال فقط هفت تا را برده است.

نگاهی داریم به دوره دوم مدیریت فلورنتینو پرز در رئال مادرید:
10-2009 : رئال در فصل اول پرز با مربیگری پلگرینی جامی کسب نکرد. تیم شکست تحقیرآمیزی را در کوپا دل ری مقابل آلکورکون داشت و مقابل المپیک لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اوت شد. رئال تا هفته آخر در لالیگا شانس داشت اما بارسا بر وایادولید غلبه کرد تا نتیجه رئال مقابل مالاگا بی اثر باشد. پلگرینی در رئال نماند.

11-2010 : مورینیو در فصل 11-2010 به رئال مادرید آمد اما بارسای گواردیولا و مسی بر اسپایا حکمرانی می کرد. رئال در لالیگا خیلی زودتر از فصل قبلش شانس بردن لالیگا را از دست داد و در لیگ قهرمانان توسط کاتالان ها در نیمه نهایی اوت شد. البته رئال جام حذفی را با ضربه سر رونالدو در وقت های اضافه مقابل بارسا با پیروزی به اتمام رساند.

12-2011 : رئال مادرید با صد امتیاز قهرمان لالیگا شد تا مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پایان فصل با تمام اعضای کادر فنی خود حاضر شود. در جام حذفی بارسا توانست رئال را در مرحله یک چهارم نهایی اوت کند که در آن بازی ترکیب فوق دفاعی مربی پرتغالی با واکنش های شدیدی همراه شد. در لیگ قهرمانان هم بایرن در ضربات پنالتی موفق به حذف رئال شد.

13-2012 : مورینیو دوران حضورش در رئال مادرید را با فصلی بدون جام به پایان رساند. رئال مادرید در آخرین بازی لالیگا 16 امتیاز با بارسا فاصله داشت. در لیگ قهرمانان دورتموند پس از پیروزی 4-1 مقابل رئال در وستفالن و ناکامی در برگرداندن نتیجه در برنابئو توانست رئال را اوت کند. مورینیو دوران ناکامش در رئال را با شکست در فینال جام حذفی در برنابئو مقابل اتلتیکو مادرید تمام کرد.

14-2013 : آنچلوتی به رئال مادرید آمد و دو جام برای این تیم به دست آورد. رئال در فینال جام حذفی در مقابل بارسا با گل و استارت بی نظیر گرت بیل پیروز شد. در لیگ قهرمانان هم یاران کارلتو در فینال لیسبون مقابل اتلتیکو با ضربه سر تماشایی راموس به پیروزی رسیدند. رئال اما لالیگا را در هفته های پایانی با ناکامی مقابل وایادولید و سلتا به اتمام رساند.

15-2014 : رئال مادرید سال را عالی شروع کرد و سوپرجام اروپا را برد. رئال مادرید در نیم فصل اول فوق العاده بود اما پس از قهرمانی در جام باشگاه های جهان و 22 برد پیاپی ، تیم کاملا آشفته شد. رئال در ورزشگاه هایی مثل نیوکمپ ، سن مامس ، مستایا و کالدرون شکست خورد و در کوپا توسط اتلتیکو اوت شد و در لیگ قهرمانان هم توسط یووه کنار رفت.

دوره اول پرز
پرز در دوران اول حضورش در رئال مادرید هم در 6 سال اولش از 18 جام ممکن فقط 3 تا را از آن خود کرد : لالیگای 01-2000 ، لیگ قهرمانان 02-01 با گلهای رائول و زیدان در گلاسکو و لالیگای 03-2002 که همه این جام ها توسط دل بوسکه ای بدست آمدند که توسط پرز برکنار شد تا جای خود را به کی روش بدهد.رئال مادرید با پرز از 36 جام ممکن فقط 7 تا را بدست آورد.

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

کریستیانو، فقط 13 گل تا رائول

                              

مرجع خبری رئال مادرید : گلهای دیروز کریستیانو رونالدو در کورنیا نه تنها چهارمین توپ طلا و سومین پی چی چی او را عملا قطعی کرد ( در اولی از بازیکن آرژانتینی پیشی می گیرد و در دومی با او برابر می شود) و 45 گله شد ، بلکه 310 گله شد و از دی استفانوی 307 گله پیشی گرفت. حالا رونالدو فقط 13 گل تا رائول به عنوان آقای گل تاریخ باشگاه فاصله دارد. رونالدو برای 26مین بار در لالیگا هت تریک کرد و از مسی با 25 هت تریک پیشی گرفت.

کریستیانو در شش فصل حضور در اسپانیا انواع و اقسام رکوردها را شکسته است. خنتو او را کریستیانوی قرن بیست و یکم خوانده بود. امسال رونالدو 41 درصد گلهای تیمش در لالیگا را به ثمر رسانده است (45 از 111). دو عضو دیگر بی بی سی 28 گل زده اند یعنی 25 درصد. رونالدو که 30 سالگی را پشت سر گذاشته سه سال دیگر با رئال قرارداد دارد تا به رکوردشکنی ادامه بدهد.

کریستیانو از زمان پیوستنش به رئال مادرید همه رکوردهای ممکن را شکسته است. او با پنج فصل کمتر از دیا ستفانو از او پیشی گرفته است. رونالدو در 87 درصد دقایق ممکن در این فصل حضور یافته است. حالا در هفته آخر مقابل ختافه ای قرار می گیرد که در 9 بازی 15 بار دروازه شان را باز کرده است. مسی مقابل دپورتیوویی بازی می کند که به دنبال بقاست. بازیکن آرژانتینی 8 تا از 10 گل لالیگایی را مقابل دپور به ثمر رسانده است. رونالدو در کل این فصل 58 گل زده است و دو گل تا بهترین رکوردش که در فصل 12-2011 ثبت شده بود فاصله دارد.

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

گلزنی در یازده بازی قبلی در لالیگا

مرجع خبري رئال مادريد : رئال پس از شکست در نیوکمپ همه بازیهای خارج از خانه اش را با برد پشت سر گذاشت و چهار بازی خارج از خانه آخرش در این فصل در لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشت.
رئال بازیهای خارج از خانه اش در این فصل را در حالی تمام کرد که در بیرون خانه در لالیگا 53 گل در 19 بازی به ثمر رساند که آمار درخشانی به نظر می رسد. البته رئال در خارج از خانه در زمین تیمهایی نظیر اتلتیکو مادرید ، بارسلونا ، اتلتیک بیلبائو و والنسیا نتوانست پیروز شود.
رئال مادرید در 9 بازی اخیرش در لالیگا همیشه دو گل یا بیشتر به ثمر رسانده و آمار بی نظیری را به ثبت رسانده است.سویا ، آلمریا ، سلتا ، مالاگا ، ایبار ، رایو وایکانو ، گرانادا ، والنسیا و اسپانیول حریفان رئال در این مدت بودند. رئال در این بازیها هشت برد و یک تساوی کسب کرده است.
آخرین باری که رئال مادرید در یک بازی لالیگایی گل نزده بود در مقابل بیلبائو در سن مامس بود. رئال مادرید در یازده بازی اخیرش در لالیگا همیشه گل زده است.

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

اولین بازی لالیگایی ناواس در خارج از خانه

مرجع خبري رئال مادريد : کیلور ناواس برای اولین بار در این فصل در خارج از خانه در لالیگا فرصت حضور در ترکیب رئال مادرید را پیدا کرد.
کیلور پیش از این در خانه تیمهایی نظیر بازل در چمپیونزلیگ و اتلتیکو در کوپا بازی کرده بود اما در مقابل اسپانیول برای اولین بار در خارج از خانه در لالیگا بازی کرد که کارش را با یک گاف تمام کرد.

 

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

نمرات بازیکنان رئال مقابل اسپانیول

مرجع خبري رئال مادريد : بازیکنان رئال در کورنیا ال پرات پیروز شدند.
کیلور ناواس 4 : کلا شب بدی نداشت اما به واسطه اعتماد به نفس زیاده از حدش اشتباهی را داشت که می توانست تاوان سنگینی به همراه داشته باشد.
کارواخال 6 : موقعیت های خوبی را ایجاد کرد و پرتلاش بود.
په په 7 : در کنار واران زوج مطمئنی را ترجیح داد.
واران 8 : سریع و دقیق بود و شب خوبی داشت.
مارسلو 7 : پر انرژی ظاهر شد و یک گل زیبا هم به ثمر رساند.
ایسکو 4 : شمار توپهایی که لو داد بسیار بالا بود. بی دقت و پر اشتباه بود.
کروس 5 : به شکل واضحی خسته شده و افت کرده است.
خامس 6 : به درخشانی همیشه نبود اما خیلی اثرگذار ظاهر شد.
بیل 5 : چند بار تلاش کرد تا انفرادی فشار بیاورد اما موفق نشد.
بنزما 6 : پاسهای اشتباه زیادی داد اما تلاشش را کرد و یک پاس گل هم داد.
کریستیانو 9 : با سه موقعیت سه گل زد. شب درخشانی داشت.
چیچاریتو 7 : باز هم دونده و پرتلاش بود.

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

گزارش تصویری: رئال مادرید 4-1 اسپانیول

SatelliteAHXVXQI2Satellite1LY7WVN5Satellite2D3ZY0VNSatellite2WBPH27HSatellite2Z4XA1U8Satellite3NMC3E7RSatellite4G30MNP6Satellite5X9I04FPSatellite6VNO528ASatellite11C4PU0OSatelliteAHXVXQI2SatelliteCV71KXH3SatelliteE5PYOSYPSatelliteE7YL97EISatelliteEC88OD00SatelliteF2JQANTBSatelliteGBSG73TQSatelliteJ6D4TZZPSatelliteJJ5EE2RFSatelliteMCZG5140SatelliteMXD79MD9SatelliteNGM717SVSatelliteNIMOE9FXSatelliteSRCPR34CSatelliteU8FJ1E94SatelliteVKNKGYFCSatelliteY7Y36AWE

مرجع خبری رئال: در جریان هفته 37 لالیگا، دو تیم رئال مادرید و اسپانیول در ورزشگاه کورنیا ال پرات به مصاف هم رفتند که در پایان رئال این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

ناواس:” امیدوارم سال بعد فیکس شوم!”

مرجع خبري رئال مادريد : دروازه بان کاستاریکایی اشتباه عجیبی را در بازی این تیم مقابل اسپانیول انجام داد اما به آینده امیدوار است.
کیلور ناواس در مورد اولین فصلش در رئال گفت :” اگر به من بازی ندهند نمی توانم ارزشم را نشان بدهم.”
وی اظهار داشت :” این که به مطبوعات گلایه ای نمی کنم مفهومش این نیست که دوست نداشتم که بیشتر بازی کنم. دوست داشتم بیشتر فرصت پیدا کنم. هرگز به نیمکت نشینی فکر نکردم. سال مشکلی داشتم و سعی کردم که حرفه ای باشم. وقتی بازی کردم سعی کردم که بهترین عملکردم را داشته باشم و به جلو حرکت کنم.”
ناواس در ادامه گفت :” امیدوارم سال بعد متفاوت باشد و بتوانم دروازه بان فیکس باشم. پنج سال دیگر قاردراد دارم و مثبت نگر هستم. مشکل است اما نا امید نمی شوم. امیدوارم فرصت پیدا کنم. رقابت خوب است چرا که باعث پیشرفت من می شود.”
وی در مورد سوتها علیه کاسیاس صحبت کرد :” دوست ندارم که هیچ کدام از هم تیمی هایم فیکس باشند. ما یک تیم هستیم و باید به اهدافمان نگاه کنیم.”

 

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

رئال فصل بعد در سید یک گروه بندی چمپیونزلیگ نیست

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید با قوانین جدید چمپیونزلیگ فصل بعد در سید دو خواهد بود. فیفا امسال تصمیم گرفته است که قهرمان های هفت لیگ معتبر به علاوه قهرمان چمپیونزلیگ را سید یک قرار بدهد. در صورتی که قهرمان چمپیونزلیگ در لیگ خودش هم قهرمان بود ، قهرمان کشوری که در رده بندی یوفا در رده هشتم است در سید یک قرار می گیرد.
بدین ترتیب بارسا ، چلسی ، بایرن ، یووه ، بنفیکا ، پی اس جی ، زنیت و  آیندهوون به عنوان قهرمان های هشت لیگ برتر اروپا فصل بعد در سید یک خواهند بود. البته این قرعه کشی در نوع خود می توان خوب هم باشد چرا که رئال ممکن است که با تیمهای نسبتا درجه دویی همچون زنیت و آیندهوون همگروه شود!

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

کاستیای زیدان فصل را با برد تمام کرد

مرجع خبري رئال مادريد : کاستیای زیدان فصل را با پیروزی یک بر صفر مقابل تولدو با تک گل بورخا مایورال اتمام رساند.
فصل اول مربیگری زیدان چندان درخشان نبود و کاستیا فصل بعد هم در دسته سه می ماند

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

طرح/ کریستیانو، مرد هت تریکی!

CFO8qIPWAAAxhwa

مرجع خبری رئال مادرید : کاریکاتور مذکور کریستیانویی را نشان می دهد که آمار بی نظیری در زمینه ثبت هت تریک ها در لالیگا از خود به جای گذاشته است.

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

ساعت بازی رئال و ختافه عوض شد

مرجع خبري رئال مادريد : با توجه به آن که نه رئال و نه ختافه در هفته پایانی لالیگا برای هیچ چیز بازی نمی کنند ساعت بازی هفته پایانی لیگ عوض شد.
بازی رئال مادرید و ختافه ، شنبه ، دوم خرداد ساعت 23:00 برگزار می شود و بازی لوانته و الچه نیز همان روز در ساعت 19:00 برگزار می شود. باقی بازیها ساعت 21:00 به صورت همزمان برگزار می شود.
بدین ترتیب کریستیانو از عملکرد مسی مقابل دپورتیوو خبر خواهد داشت. بازیکن آرژانتینی برای کسب کفش طلا و پی چی چی باید حداقل چهار گل بزند و امیدوار باشد که رونالدو مقابل ختافه گلی نزند.

 

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

آنچلوتی:” می خواهم فصل بعد لالیگا را ببرم”

مرجع خبري رئال مادريد : کارلو آنچلوتی ابراز امیدواری کرد که در رئال مادرید بماند و فصل بعد قهرمان لالیگا شود.
اهداف :” همیشه بردن مهمترین تورنمنت که چمپیونزلیگ است را دوست داشته ام اما دوست دارم لالیگا را ببرم. امسال خیلی نزدیک بودیم و فصل بعد تلاش می کنیم.”
بررسی فصل :” در نیمه اول فصل خوب بودیم اما موفق نشدیم. روند کلی فصل مثبت نبود چرا که رئال  بری بردن بازی می کند و موفق نشدیم. در نیمه اول فصل خیلی خوب بودیم اما شرایط در نیمه دوم خیلی مشکل بود. به بارسا و همکارم لوئیز انریکه تبریک می گویم.”
واکنش تیم :” واکنش خیلی خوبی داشتیم و رتفار خوبی نشان دادیم. آسان نبود که پس از بازی چهارشنبه به بازیکنان روحیه بدهیم و از آنها متشکرم. حالا باید با حرفه ای گری آماده بازی بعدی شویم. باید سرمان را رو به  بالا بگیریم چرا که تیم پیروز نشد اما جنگید.”
کریستیانو :” از کار و روند خوب تیم امروز لذت برد.”
مرکز زمین :” غایبان به ما ضربه زدند ، به خصوص مودریچ. تیم با خامس ، ایسکو و کروس خوب بازی می کند و با این سبک بردهیا زیادی داشتیم. جای مودریچ در کل فصل تقریبا خالی بود و به ما ضربه زد.”

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

بازی با یووه آخرین بازی ایکر در رئال بود؟

1431771160_extras_noticia_foton_7_1

مرجع خبري رئال مادريد : کارلو آنچلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل اسپانیول اعلام کرد که کیلور ناواس احتمالا در دو بازی باقی مانده فصل فیکس خواهد بود. بدین ترتیب کاسیاس ممکن است که نیمکت نشین شود و بازی با یووه شاید آخرین بازی فصلش و آخرین بازی رسمی عمرش در رئال باشد.  آنچلوتی در این باره گفت :” چنین برنامه ای در سر دارم اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام.”
کیلور در این فصل 10 بازی انجام داده است که آخرین بازیش مقابل آلمریا بود. او هفت گل خورد و هشت برد کسب کرده است. مهمترین بازیهای کیلور مقابل اتلتیکو در کوپا بودند  که ناکام بود.
در روزهای اخیر زمزمه های زیادی در مورد جدایی ایکر و پیوستن ده خیا به رئال مطرح شده است. بدین ترتیب آخرین بازی عمر ایکر در رئال می تواند با خاطره ای تلخ همراه باشد: حذف مقابل یووه در نیمه نهایی چمپیونزلیگ!

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

گلزنی همیشگی در زمین اسپانیول

مرجع خبري رئال مادريد : رئال از زمانی که اسپانیول بازیهای خانگیش را در استادیوم کورنیا برگزار می کند همیشه گل زده است.
رئال شش بار در زمین اسپانیول در سالهای اخیر بازی کرده که همیشه گل زده و امشب هم می خواهد این روند را حفظ کند.

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

جونینیو:” زمان می برد تا پوگبا با رئال هماهنگ شود”

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید تنها باشگاهی نیست که در این تابستان رویای خرید پل پوگبا ، هافبک فرانسوی یوونتوس را در سر دارد.در حقیقت سیتی هم حاضر است که برای خرید وی 95 میلیون یورو هزینه کند.
جونینیو ، پیشکسوت فوتبال برزیل می گوید که پوگبا مناسب رئال مادرید نیست :” او در رئال نیاز به زمان دارد تا هماهنگ شود. بازیکن بزرگی است اما لالیگا شرایط متفاوتی دارد و او به زمان نیاز خواهد داشت. سبک بارسا برای او مناسب تر است. در رئال به زمان بیشتری برای هماهنگ شدن و احساس راحتی نیاز خواهد داشت. اگر جای او بودم ، بارسا را انتخاب می کردم.”

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

لیست اسپانیول برای بازی مقابل رئال مشخص شد

مرجع خبري رئال مادريد : لیست اسپانیول برای بازی مقابل رئال مادرید مشخص شد.
لیست اسپانیول بدین شرح است : کیکو کاسیا ، ماتیونی ، ویکتور سانچز ، ویکترو آلوارز ، سالوا سویا ، استوانی ، سرجیو گارسیا ، آبراهام ، کانیاس، هکتور مورنو ، خاوی لوپز، فوئنتس ، کولوتو ، کایسدو ، آلوارو ، آربیا ، مونتانیس ، پائو لوپز ، سرجیو گونزالس..

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

انگلیسی ها به دنبال جذب دستیار کارلو

مرجع خبری رئال مادرید : احتمال جدایی پل کلمنت ، دستیار بریتانیایی آنچلوتی از رئال در فصل آینده بالاست و باشگاه های لیگ انگلیس هم شرایطش را جویا هستند.
نیوکاسل آخرین باشگاهی است که شرایط دستیار انگلیسی کارلتو را با دقت زیر نظر دارد. کوئینز پارک رنجرز هم دیگر مشتری اوست.

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

“ماندن حق آنچلوتی است”

مرجع خبري رئال مادريد : فلورنتینو پرز از زمانی که مدیر رئال مادرید شده است ساختار کلی رئال را تغییر داده است. به جز مورینیو ، رئال مادرید نابودکننده مربیان بوده است. همه چیز از دل بوسکه شروع شد که آمار جامهایش بی نظیر بودند و در سه فصل و نیم حضور در رئال دو چمپیونزلیگ و دو لالیگا بدست آورد. اما قرارداد این مربی اسپانیایی که در آکادمی رئال کارش را شروع کرده بود تمدید نشد و باشگاه سعی کرد که او را تخریب کند و حتی جامها هم نجاتش ندادند.
مدیر جاه طلب رئال مدل کهکشانی ها را برگزیده بود اما مشکل این جا بود ک هطرحش اقتصادی بود نه ورزشی. این باعث شد که ثروتمندترین باشگاه دنیا اعتقاد داشته باشد که نیازی به مدیر ورزشی ندارد چرا که هر مربی می تواند چنین تیمی را هدایت کند. این اشتباه بزرگی بود. حقیقت این است که رئال مادرید با پرز بیش از آن که جام ببرد بازیکن می خورد. به همین خاطر همه جور مربی در این تیم حضور داشتند و مورینیو تنها کسی بود که پروژه منحصربفرد به خودش را داشته باشد. اگر کسی با عملکردش لیاقتش را بدست آورده باشد که تا پایان قراردادش باماند آن کارلو آنچلوتی است. او دسیما را برد و شایستگی بی نظیری دارد. بارسلونای مسی همچنین تیم بی نظیری است ، حریفی بی نظیر در مقابل مربی رئال مادرید که می تواند یک مدل درست برای این باشگاه باشد. اخراج کارلتو می تواند یک بی مسئولیتی بزرگ باشد …

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

کریستیانو به دنبال پی چی چی و کفش طلا

مرجع خبري رئال مادريد : اگر بازیکنی از رئال باشد که برای دو بازی آینده انگیزه زیادی داشته باشد آن کریستیانو رونالدوست. ستاره پرتغلای نمی خواهد در نبرد پی چی چی و کفش طلا با مسی جا بماند. او در فاصله دو هفته به پایان دو گل بیش از لئو زده است : 42 به 40.
کریستیانو در یازده بازی خود مقابل اسپانیول در لالیگا و کوپا فقط چهار گل زده است یعنی 0.39 گل در هر بازی که این بدترین میانگینش در مقابل حریفانی است که حداقل یک گل به آنها زده است.رونالدو در رئال در 298 بزی 307 گل زده است یعنی 1.03 گل در هر بازی. رونالدو در حال حاضر فقط 16 گل تا رکورد رائول به عنوان آقای گل تاریخ باشگاه فاصله دارد.
از چهار گلی که کریستیانو به اسپانیول زده فقط یکی در کورنیا بوده است که مربوط به اولین بازیش در این استادیوم می شود که در دقیقه 89 در پیروزی 3-0 گلزنی کرد.
البته مسی هم در چهار بازی قبلیش در کالدرون نتوانسته گل بزند. به هر صورت صرفنظر از اتفاقات این هفته هر دو در هفته آخر در مقابل حریفانی آسان قرار می گیرند : کریتسیانو مقابل ختافه و مسی مقابل دپورتیوو.
کریستیانو امیدوار است که چهارمین کفش طلا و سومین پی چی چی دوران فوتبالش را این فصل از آن خود کند.

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

مارکا، 27 اردیبهشت

portada-marca-20150517

لالیگای قهرمانان
تکلیف سه تیم اول امروز در کالدرون مشخص می شود
خوشحالی در انتظار بسکتبالیست های رئال در یک فرصت تاریخی

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

کاراگر:” گرت بیل در مقابل رونالدو نمی تواند موفق شود”

مرجع خبري رئال مادريد : شرایط ناخوشایند رئال مادرید باعث شده است که از هر سمت حرفهایی در مورد این تیم زده شود.
جیمی کاراگر اظهار داشت :” کریستیانو در رئال در هر بازی یک گل می زند و روی جلد همه روزنامه هاست. بیل هر کاری هم انجام بدهد در جنگی است که نمی تواند پیروز شود. من رونالدو را چندان نمی شناسم اما فقط کافی است که واکنشش مقابل لوانته را بینیم که بیل جلوتر از او گل زد.”

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

عکس/ پیام عاشقانه چیچاریتو برای نامزدش!

11280036_813359465385182_381231962_n

مرجع خبري رئال مادريد : چیچاریتو با پستی عاشقانه از نامزدش لوسیا ویالون ، خبرنگار رئال مادرید تی وی ید کرد.
وی نقل قولی را نوشت :” منتظر لحظه عالی ات نباش ، خودت هر لحظه را عالی کن. ” و افزود :” با تو لوسیا ویالون هر لحظه عالی است.”

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

حداقل پنج خرید برای تابستان 2015

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید به زودی تحرکات خود را در فصل نقل و انتقالات به صورت جدی آغاز می کند.
رئال احتمالا حداقل پنج خرید در این تابستان خواهد داشت. یک دروازه بان (احتمالا ده خیابه جای ناواس یا کاسیاس) ، یک دفاع چپ ( با منتفی شدن گایا ، گزینه های  دیگری مطرح مثل دی شیلیو ، رحمان و الکس ساندرو به جای کوئنت رائو مطرح هستند) ، یک یا دو هافبک ( پوگبا و وراتی می توانند گزینه ها باشند) و یک مهاجم ( به جای چیچاریتو، شاید رویس) خریدهای رئال را تشکیل می دهند. از سویی دانیلو خریده شده است و کاسمیرو نیز احتمالا بر می گردد.
یکی از ضعف رئال در این فصل این بود که تیم بد بسته شد و همین قضیه موجب شد تا تیم در میانه فصل با مصدومیت ها به مشکل بخورد.

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

پاکو خمز:” امیدوارم آنچلوتی سالها در رئال بماند”

مرجع خبري رئال مادريد : پاکو خمز ، سرمربی رایو وایکانو در مورد شایعه ملحق شدنش به رئال مادرید صحبت هایی انجام داد.
وی اظهار داشت :” وقتی شایعاتی در مورد پیوستنم به یک تیم مطرح می شود اولین چیزی که به ذهنم می رسد آن است که آن تیم برای خود یک مربی دارد. از نظر من این بی احترامی است که در مورد جایگاه مربی صحبت کنیم که قرارداد دارد. رئال یا هر تیم دیگری به وقتش تصمیم می گیرد و بعد از آن می توان نظر داد. دوست ندارم که به تیمی ربط داده شوم که مربی دارد. شاید تیمهای زیادی باشند که مربی ندارند و در آن زمان می توان به آن فکر کرد اما ترجیح می دهم که به تیمهایی ربط داده نشوم که مربی دارند. از نظر من شرایط مشکلی است و آنچلوتی هم اوضاع مشکلی دارد.”
وی افزود :” رئال مربی بزرگی دارد و امیدوارم که سالهای زیادی بماند و موفقیت های زیادی به رئال بدهد. وقتی او برود و پستش آزاد باشد هر کسی ممکن است که به این باشگاه ربط داده شود اما تا زمانی که او مشغول به کار است ترجیح می دهم این اتفاق نیافتد.”

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

بی بی سی در سال 2015 : نصف ام اس ان!

مرجع خبري رئال مادريد : یکی از عوامل افت رئال در این فصل افت بی بی سی بود. این مثلث از ژانویه به بعد عملکرد  ضعیفی داشت و نتوانست  که انتظارات را برآورده کند.
آمار این مثلث به شدت افت کرده و در سال 2015 حرفی برای گفتن ندارند. در سال 2015 مثلث خط حمله بارسا با حضور بنزما ، سوارز و مسی 74 گل زده اند و مثلث خط حمله رئال با حضور بیل ، بنزما و رونالدو فقط 37 گل.
شاید از این سه عضو فقط رونالدو آمار قابل قبولی داشته باشد  که امسال 55 گل زده است. بنزما هم فقط 22 گل زده است. بدترین آمار متعلق به بیل است که در 19 بازی اخیر فقط سه گل زده است. دو گلش در چمپیونزلیگ هم در  مقابل لودگورتس و بایرن بودند.
کریستیانو پس از 9-1 فقط پنج گل زده است ، بنزما دو گل و بیل یک گل که البته دو تای آخر مصدومیت هایی را پشت سر گذاشته اند.
بهترین ماه بی بی سی سپتامبر با 15 و پس از آن اکتبر با 14 گل بود. از این گلها 18 تایش را رونالدو زد ، هفت تایش را بنزما و چهار تایش را بیل . رونالدو در آغاز سال بی نظیر بود و پیش بینی می شد که رکوردها را می شکند اما این طور نشد. در حال حاضر بی بی سی در این فصل 94 گل زده اند و بعید است که به صد گل برسند.
در نقطه مقابل مسی ، نیمار و سوارز 114 گل زده اند که چهار بازی فرصت دارند تا رکورد جاودانه ای را  ثبت کنند .تازه باید در نظر داشت که سوارز توسط فیفا دو ماه محروم شده بود.
نیمار سه گل به بایرن زد و مسی دو تا. در مقابل پی اس جی هم نیمار دو گل زد و سوارز دو تا. در بازی رفت مرحله یک هشتم مقابل سیتی نیز سوارز دو گل زد. در حقیقت این سه نفر بارسا را به فینال لیگ قهرمان رساندند و حالا به دنبال قهرمانی در مونیخ هستند.
در رئال اما بر خلاف رونالدو که در مرحله یک هشتم مقابل شالکه خوش درخشید و مقابل یووه هم در دو بازی دو گل زد ، نه بیل و نه بنزما هیچ کمکی به حال رئال نکردند.

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

شکست ناپذیری رئال در زمین اسپانیول

مرجع خبري رئال مادريد : از زمانی که اسپانیول بازیهایش را در استادیوم کورنیا برگزار می کند رئال هرگز در این زمین نباخته است.
رئال در زمین اسپانیول فقط یک تساوی کسب کرده و پنج بازی دیگرش را در این ورزشگاه برده است.  اسپانیول از سال 2009 بازیهایش را در ورزشگاه پاور8 یا همان کورنیا برگزار می کند.

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

فن خال:” لیست جانشین های ده خیا را آماده کرده ایم”

مرجع خبري رئال مادريد : فن خال هرگز رابطه خوبی با ده خیا نداشته است و یکی از دلایلی که دروازه بان اسپانیایی شانس زیادی برای پیوستن به رئال دارد همین موضوع است.
فن خال گفت :” ده خیا؟ لیستی از بازیکنانی را آماده کرده ایم که در صورت رفتنش جایش را پر کند. هدفمان این است که او بماند اما  خودش باید تصمیم بگیرد. هنوز نمی دانیم که چرا تصمیم نگرفته است.”

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

اگر بازیها 45 دقیقه ای بود، رئال قهرمان لالیگا می شد!

مرجع خبري رئال مادريد : اگر فوتبال 45 دقیقه بود ، رئال قهرمان لالیگا می شد. در حقیقت رئال در نیمه نهای دوم امتیازات زیادی را از دست داده است.
رئال در این فصل فقط 5 امتیاز را در نیمه های دوم گرفته و امتیازات زیادی را از دست داده است. این در حالیست که بارسا در نیمه های دوم 17 امتیاز به اندوخته هایش اضافه کرده است.
اگر بازیها در نیمه اول تمام می شدند ، رئال مادرید 81 امتیاز داشت و بارسا 73 امتیاز.

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

کایسدو:”رئال همیشه برد می خواهد”

مرجع خبري رئال مادريد : فلیپه کایسدو ، مهاجم اسپانیول در مورد تقابل تیمش با رئال در روز یکشنبه صحبت کرد.
وی گفت :” انها می خواهند از خودشان انتقام بگیرند چرا که تیمهای بزرگ پس از هر شکست به سرعت به دنبال برد می روند. ما باید تلاشمان را بکنیم و فوتبال خودمان را ادامه بدهیم. رئال چه زخم خورده باشد چه نه ، همیشه به دنبال برد است .تیم بزرگی هستند و فکر نمی کنم که با آرامش و زخم خورده به این بازی بیایند.”
وی افزود :” در خانه بازی می کنیم و از تمام انرژیمان برای غلبه بر بازی استفاده می کنیم. درست است که بیشتر از رئال استراحت کردیم و از این منظر شرایط به سود ماست. آخرین بازی ما هفته گذشته بود پس حالا سرحال تر هستیم.”

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

کارواخال باید با دانیلو رقابت کند”

مرجع خبري رئال مادريد : مورد کارواخال تبدیل به یک معضل شده است. معضلی که توسط این محصول آکادمی ایجاد نشد. خرید دانیلو باعث شد که کل اروپا به سراغ محصول آکادمی رئال بیایند. به کارواخال توصیه می کنم که توجهی به این حرفها نداشته باشد و به ماند  در تیمی فکر کند که از زمانی که با دی استفانو اولین سنگ بنای والدبباس را گذاشت یعنی در زمانی که 12 سالش بود عاشقش بود. اما بزرگان اروپا توانایی  مدافع راست فیکس رئال و احتمالا در آینده تیم ملی اسپانیا را می دانند و به همین خاطر در پی نهایی شدن خرید بازیکن برزیلی به سراغش آمدند.
دانیلو خیلی خوب است و نظر همه متخصصان فوتبال بین المللی را جلب کرده است. اما سوال من این است که آیا نیازی بود که بازار نقل و انتقالات برویم و تقریبا 40 میلیون یورو (با احتساب کمیسیون ها ) خرج کنیم آن هم در حالی که بهترین مدافع راست فوتبال اسپانیا را داریم که محصول آکادمی خودمان است.  پس از اتفاقی که برای موراتا افتاد به نظر می رسد که رئال درس نگرفته است. با توج هبه جدایی احتمالی کاسیاس ، آربلوا ( با خرید دانیلو راه جدایی او هموارتر از همیشه است) و آینده نامطمئن خسه به نظر می رسد که رئال فصل بعد هیچ اثری از آکادمی در تیم اصلی نداشته باشد. ین یک اشتباه بزرگ است. حداقل ای کاش کارواخال اغوا نشود و به تلاش برای رسیدن به ترکیب و رقابت با دانیلو بپردازد.
توماس رونکرو

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

نیستلروی:” به چیچاریتو احترام می گذارم”

مرجع خبري رئال مادريد : نیستلروی از چیچاریتو تمجید کرد و به ستایش از صبوری او پرداخت.
وی اظهار داشت :” به چیچاریتو به عنوان یک بازیکن و یک شخصیت خیلی احترام می گذارم. از برخی ها شنیده ام که چقدر سخت تمرین می کند و چطور خودش را وقف حرفه اش کرده است. وقتی کسی چنین کاری می کند از نظر من نامبروان است.”

 

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

فرصت ده روزه پرز برای تصمیم گیری در مورد آنچلوتی

مرجع خبري رئال مادريد : آنچلوتی درست پس از  حذف توسط یووه انتقادات را حس کرد. پس از فصلی که از آن انتظار شش جام می رفت ، رئال فقط سوپرجام اروپا و جام باشگاه های جهان را گرفت و در کسب جامخهای مهم ناکام ماند.
باشگاه نسبت به آینده آنچلوتی مطمئن نیست امک ارفتن کارلتو هم قطعی نیست. برخی از رئالی ها حس می کنند که هیچ گزینه ای بهختر از کارلتو در حال حاضر برای رئال وجود ندارد و در مورد برکناریش نباید عجله کرد.
در حال حاضر هم هواداران و هم بازیکنان حامی ماندن آنچلوتی هستند. رفتارهای هر دو گروه نشان می دهد که دوست دارند که کارلتو برای یک فصل دیگر در رئال باشد و فرصت دیگری در این تیم پیدا کند.
در این میان پرز ده روز فرصت دارد تا سرنوشت کارلو را رقم بزند. فصل رئال مادرید ده روز دیگر به اتمام می رسد و پس از آن باید مشخص شود که آنچلوتی می ماند یا مربی دیگری برنامه آینده تیم را می چیند.

 

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

آیالا:”رئال پرچمدار پروژه های مایکروسافت است”

مرجع خبري رئال مادريد : اورلاندو ایالا ، مرد شماره پنج مایکروسافت اهل کلمبیاست که در مورد همکاری این شرکت با رئال مادرید صحبت کرد.
وی اظهار داشت :” صنعت ورزش در حال تحول است. نیاز است که در آن تغییراتی ایجاد شود. مثلا در مورد سنسورها باید تغییرت اساسی انجام شود و به نوآوری نیاز است. در مقطعی هستیم که تلفن های موبایل با رسانه هایی دیگر جایگزین خواهند شد اما مهم است که بتوان اطلاعات را مدیریت کرد. در حال حاضر خجن زیادی از اطلاعات کشف نشده یا شکوفا نشده وجود ندارد. تجربیات هواداران هم در آستانه تغییر است. هودار در حال حاضر فقط از یک روش با ورزش ارتباط برقرار می کند اما باید این قابلیت به آنها داده شود که با یک باشگاه در ارتباط باشد.”
وی در ادامه گفت :” رئال مادرید بیش از صد سال تاریخچه دارد. اگر ساختار درستی وجود داشته باشد این باشگاه یک منبع اطلاعاتی عالی است و به همین خاطر یک فرصت نوآورانه بی نظیر وجود دارد. در این باره با جدیت کار می کنیم. به طور مثال در حال حاضر بحث تبلیغاتی فروش پیراهن ها یک دانش غیرموثل است. در حال حاضر در کلمبیا میلیون ها پیراهن تقلبی خامس را می بینم. با مردم صحبت می کنند و به من می گویند که پیراهن رسمی را پیدا نمی کنند. تصور کنید که این قابلیت وجود داشته باشد تا بتوان یک آمار دقیق در این زمینه از سن ، جنسیت  و کشور هر کسی که پیراهن رسمی رئال دارد منتشر شود. این می تواند به درآمد زایی باشگه خیلی کمک کند. در این مثال خامس مولفه ایست که می تواند خیلی اثرگذار باشد. یکی از تفکرات ما این است که به هواداران نشان بدهیم که خامس در هر لحظه چطور زندگی می کند و چه کار می کند. این می تواند یک جادو باشد.”
آیالا افزود :” یادم است که یک بار بازی رئال و والنسیا را از سیاتل در حالی می دیدم که نرم افزاری در اختیارم بود که در آن دوربین روی نیمکت زوم کرده بود. بارها به واکنش های مارسلو نگاه کردم. بیش از آن که به بازی نگاه کنم به اپلیکیشن نگاه می کردم. گزینه ها و نقشه ها نامحدود هستند. ”
وی در این باره که آیا حالا بیل گیتس رئالی شده یا نه گفت :” و هوادار تکنولوژی است. رئال مادرید حالا پرچمدار پروژه های مایکروسافت در سطح جهانی است. ارزش باشگاه ها با لایک هایشان در فیسبوک مشخص نمی شود ، با سرمایه گذاریشان در تکنولوژی معلوم می شود. هر کسی که زودتر حرکت کند پرچمدار است. رئال بیش از هر باشگاه دیگری به این قضیه اهمیت داده است. با قضیه تکنولوژی دیجیتال ، ارزش رئال دو برابر خواهد شد.”

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

مارکا، 26 اردیبهشت/ توافق با ده خیا

portada-marca-20150516

نهایی شد
رئال با ده خیا به توافق رسید و حالا جلب رضایت یونایتد مانده است
قرارداد پنج ساله با دستمزد پنج میلیون یورو
از میان کاسیاس و ناواس یکی می رود
مستقیم به سمت نهمین جام اروپایی بسکتبال

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

آس، 26 اردیبهشت

بسکتبال برای نجات آمد
سومی می تواند باعث شکستن طلسم شود: رئال فردا در فینال یورولیگ برای نهمین قهرمانی اروپا بازی می کند
فینال مقابل المپیاکوسی است که زسکا را اوت کرد
نصف اروپا کارواخال را می خواهند
یونایتد ، لیورپول ، پی اس جی و بایرن پس از اعلام خرید دانیلو جویای شرایط این مدافع شدند

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

بیوگرافی ایکر/ شروع روزهای بزرگ!

مرجع خبری رئال مادرید :در آستانه 34 سالگی ایکر کاسیاس و در حای که شاید آخرین هفته های حضورش در رئال را شاهد باشیم ، نگاهی داریم به سالهای نوجوانی و آغازین دوران فوتبال یکی از بهترین دروازه بان های تاریخ. این بخش از کتاب زندگینامه کاسیاس برگرفته شده است.

جام باشگاههای جهان بولیوی
فصل 95-96.جوانان ب.رافا لوپز مربی جدیدش است.رئال مادرید به عنوان قهرمان جام نایک به مسابقات جام باشگاههای جهان زیر 15 ساله ها تیم اعزام میکند.در لالیگا یک قهرمانی آسان و مقتدرانه ی دیگر.26 بازی 25 برد و یک تساوی.که درست بعد از آن تیم خسته برای مسابقات به بولیوی اعزام شد.ژانویه 96.یکی از بزرگترین تجربه های زندگی اش چه به عنوان یک ورزشکار چه به عنوان یک انسان.هنوز 15 ساله او کامل نشده و شگفت زده است از چیزهایی که در خیابانهای سانتاکروز میبیند و همچنین در هتلی که سایر تیمها نیز در آن حضور داشتند.
پیش از آنها آنتونیو مسکیتا به عنوان نماینده ی باشگاه به محل مسابقات سفر کرده بود تا شرایط اقامات و غذایی که در انتظار تیم است را بررسی کند و تصمیم بگیرد که آیا تیم در رقابتها بماند یا به خانه بازگردد.بدترین اتفاق در اولین شب رخ داد که شام تدارک دیده شده در رستوران فاترنیداد برای چندین ورزشکار نوجوان 15 ساله بسیار ساده و ناکافی بود.به همین دلیل مسکیتا دستور داد همه از سر میزها بلند شده و به سوپرمارکتی بروند تا بعد از یک سفر طولانی با شکم خالی به رختخواب نروند.
روز بعد باشگاه پیامی مبنی بر بازگشت تیم در صورت بهتر نشدن شرایط اردو داد و اینبار مسکیتا شخصا با مسئولین رقابتها گفتگو کرد.فقط درخواست آب معدنی و غذای کافی را برای نوجوانانی که میخواهند کار فیزیکی انجام دهند ارائه داد.قول گرفته شد و اینگونه تیم برای اولین تمرین خود آماده شد ولی دومین سوپرایز منفی برخورد با یک زمین ناهموار و بد بود.اولین دیدار مقابل الیمپیا به تساوی 2-2 رسید.دومین دیدار با یک پیروزی قاطع 4-2 مقابل بلومینسیتو به اتمام رسید.و بازی بعدی پیروزی 3-0 مقابل کولوکولو شیلی را در پی داشت.
به مرحله ی نهایی و رقابت با چهار تیم رسیدند.برای شروع 2-0 سن بندیک را مغلوب کردند و مقابل بلومینسیتو با نتیجه پرگل 5-2 به پیروزی رسیدند.بازی نهایی مقابل میزبان است.تاهیوچی.در شروع کار با برگرداندن قوانین به شیوه ی خودشان بولیویاییها گفتند که هرچند دو تیم در امتیاز چهار با هم مساوی هستند در صورت تساوی آنها قهرمان خواهند شد.مسکیتا از حق تیم دفاع کرد همانطور که قانون اصلی ثابت میکرد در صورت تساوی رئال مادرید قهرمان خواهد بود.و اینگونه نیز بود.چهل و پنج هزار نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمدند و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.رئال مادرید بعد از یک فینال سخت و فرسایشی که داور تا هفت دقیقه وقت اضافه اتخاذ کرد قهرمان جام جهانی کوچک باشگاهها با شعار اتحاد و صلح شد.
بزرگترین برنده ی آن شب ایکر کاسیاس بود.تصاویر به تنهایی گویای همه چیز هستند.ایکر همانند هم تیمیهایش دست به سینه به سرود گوش فرا داده است.با نگاهی که در رویاهایش به سر میبرد.در مقایسه با هم تیمیهایش شانه ها بزرگ و فیزیکش توجهات را جلب میکند.با دستکشهایش.بی قرار به این سمت و آن سمت میرفت.عملکرد او در این بازی همانطور که گزارشکر شبکه بولیوی رامون آگیلرا کوستا گفت،فوق العاده و حیرت انگیز بود.
“فوق العاده،واقعا یک پرواز استثنایی از دروازه بان…یه دروازه بان خارق العاده.این دروازه بان به نظر میرسد یک جادوگر است..بار دیگر استثنایی…!”
در پایان بازی ایستاده در زمین مورد مصاحبه مستقیم قرار میگیرد.مضطرب است،در صدایش مشخص است.با سرعت و بدون فکر زیاد به سوالات پاسخ میدهد.انگیزه ی جشن گرفتن این پیروزی و در آغوش کشیدن هم تیمیهایش را دارد.
“خیلی برایمان سخت بود.برای آنها نیز سخت بود.یک پیروزی بزرگ بود.آنها مثل قهرمانان جنگیدند ولی به خاطر آوراژ گل ما پیروز شدیم..ولی آوراژ گل هم ارزش دارد.واموس!واموس!”
از او پرسیدند که آیا بهترین بازیکن تیمش بود؟جواب داد.
“به نظرم بهترین نبودم.یک تیم هستیم.یازده پسر که در زمین هستیم.یازده نفری جانمان را در زمین میگذاریم و اگر من بتوانم چیزی در زمین به تیمم بدهم اینکار را میکنم همانطور که آنها برای من اینکار را میکنند.”
طرفدار چه تیمی هستی؟
بله؟نمیفهمم
طرفدار چه تیمی هستی؟
من طرفدار رئال مادرید هستم تا زمان مرگ،تا زمان مرگ.
چه کسی را در پست خودت تحسین میکنی؟
بویو،خوانجوی والنسیا و اشمایکل
در این تیم علاوه بر ایکر در میان بقیه افرادی نظیر اوسکار مینیامبرس،میگل هررا،دروازه بان دیگر کورونا،برودیا،داوید آگانسو،پورتیو،کاپدویلا…هم حضور داشتند.خبر پیروزی آنها به خاطر اینکه تیم جوانی بودند در رسانه های اسپانیا بازتاب گسترده ای داشت.ویسنته دلبوسکه و خوسه لوئیس آخنخو برای استقبال از آنها به باراخاس رفتند.
“انگار اولین بار بود.کشور ما را بسیار زیاد تحت تاثیر قرار داد.14 ساله بودیم و دیدن بچه های هم سن خودمان که در کوچه ها به دنبالمان تشویقمان میکردند بسیار برای توصیف سخت بود..زمانی که فقر مطلق را دیدم به خودم گفتم دیگر هیچوقت از چیزی که در خانه دارم شکایت نمیکنم.در مقایسه با آن مردم خیلی بیشتر از حد نیازم امکانات داشتم.مکانی که ما را در آنجا اسکان دادند شرایط پذیرایی از شانزده تیم را نداشت.ولی تورنمنت برایمان خوب تمام شد.قهرمان شدیم.به یاد می آورم که سانتاکروز که اکنون بازیکن تیم ملی پاراگوئه است در بازی مقابل الیمپیا یک گل وارد دروازه ام کرد.”
“سه سال بعد شرایطی شبیه یا بدتر از آن را در نیجریه تجربه کردم،زمانی که برای بازی در جام جهانی زیر 20 سال عازم شدیم.در آفریقا فقرای بیشتری نسبت به سایر کشورها وجود داشت.”
رافا لوپز مربی آن تیم بود.در 35 سال فعالیتش او را به خاطر کارنامه و اقدامات تعیین کننده اش در تیمهای پایه مورد تحسین قرار میدادند.او در فصل 76-77 به مادرید آمد و میشل در نوجوانان ب یکی از شاگردانش بود.
“کنترل کردن ایکر در شهر ورزشی کار ساده ای بود زیرا همه در مورد او صحبت میکردند.ولی قطعا تا زمانی که مستقیما با این بازیکنان در ارتباط نباشی معنای واقعی یک بازیکن را متوجه نمیشوی.واقعیت این است که من در مورد ایکر اشتباه کردم.
به او گفتم که چهار سال بعد در تیم اصلی خواهی بود و او سه سال بعد اینکار را کرد.با 14 سال سن دارای یک شخصیت بزرگ و قابل احترام درون دروازه شده بود.یک نقطه ی اتکا بود.گل زدن به او خیلی سخت بود.در تک به تک عملا شکست ناپذیر بود.”
“جام جهانی باشگاهها برای بچه ها بسیار سخت بود.در ماه ژانویه در بولیوی گرمای وحشتناکی حاکم بود.زمانی که از هواپیما پیاده و به سمت هتل راهی شدیم چیزی که دیدیم و حس کردیم ما را شگفت زده و متعجب کرد.آنجا شبیه اسپانیای دهه پنجاه بود.فقر،مردم مست کرده در خیابانها.ما در ابتدای راه بودیم.کوچه ها در ابتدا آسفالت شده بود.ولی از خیابان دوم تا ششم و هفتم همه خاک خالی بود.”
“آنها شرایط ایده آل برای برگزاری چنین تورنمنتی را نداشتند ولی این چیزی بود که وجود داشت.اگر شکایتی میکردی تو را به تلوزیون میبردند و همه ی مردم به تو به دید بد نگاه میکردند.تمام تیمها در یک هتل بودند و خطر هرگونه آسیبی به طور جدی وجود داشت.بازی نبود که بعد از آن بازیکنان با سرعت به سمت حمام ندوند.در فینال،وقت دوش گرفتن در حمام یک مارمولک پیدا کردیم.بچه ها بیشتر حیرت کردند تا من یا مسکیتا که باتجربه تر بودیم و چیزهای بیشتری دیده بودیم.”
“در بازی فینال متوجه شدم که ایکر بهترین دروازه بان دنیا خواهد شد.عکس العملهایی که نشان داد غیرقابل باور بودند.از آنجایی که در تلوزیون اسپانیا همه دیدند مشخص میشود که مبالغه نمیکنم.بعد از تمرینها من با او و هررا دروازه بان دیگر تیم که حالا در آلکورکون بازی میکند باقی میماندم و با آنها کار میکردم..
او دیگر از تیری تا تیر دیگر پرواز میکرد.با من و با هم تیمی اش رقابت میکرد و میجنگید ولی به روشی پاک و زیبا.اگر من نمیماندم آمییرو آنها را به تمرین دعوت میکرد و چیزهای خوبی به آنها یاد میداد.یک نوشته از من در باشگاه وجود دارد که زیر آن امضا زده ام و نوشته ام زمانی که 18 ساله شدی در تیم اصلی خواهی بود و او در 17 سالگی به آن رسید.ویسنته دلبوسکه آن را خوانده است.”
رافا لوپز به یاد می آورد که در هفته ی مقدس تیم جوانان در فینال تورنمنت یوپر اورفاته به مصاف بارسلونا رفت و در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.روخو مربی آبی اناریها بود.ایکر دو پنالتی را مهار کرد.همان روز شخصی که یکی از مربیان اتلتیک به نظر میرسید سوال کرد کاسیاس اهل کجاست.از آنجایی که اسمش ایکر بود میخواست بداند آیا در باسک متولد شده است.”من به او پاسخ دادم که اهل موستولس است”.در این پیش فصل او تنها مصدومیتِ نسبتا جدی اش را متحمل شد.یک آسیب دیدگی عضلانی در پشت ران که او را یک ماه از میادین دور نگه داشت.
فصل بعد در جوانان آ ،رشد و پیشرفت او ادامه پیدا کرد.خوانجو مارتین دلگادو مربی اختصاصی جدیدش.او تنها کسی است که دو سال در تیمهای پایین تر همراهش تجربه داشته.و حالا یکبار دیگر در دسته ی سوم با همدیگر مشغول به کار میشوند.بدون شکست در لالیگا،25 برد و یک تساوی.تیم فینال جام ایالت مادرید را در ضربات پنالتی واگذار کرد.در فینال تورنمنت قهرمانی کشور در مورسیا نیز بار دیگر در ضربات پنالتی شکست خورد.ایکر یک ضربه را مهار کرد ولی هم تیمیهایش دو ضربه را از دست داده بودند.
مارتین دلگادو در این فصل به جمع مسئولین رئال مادرید اضافه شد.او را رامون مارتینس مدیر کانترا استخدام کرد که قبلا بازیکن همینجا بود.
“ایکر را از جوانان ب میشناختم و قبل ازینکه با او کار کنم به نظرم می آمد بزرگتر از سنش باشد.حالا به خاطر جایگاهی که دارد صحبت در موردش راحت تر است ولی در آن زمان بلوغ ذهنی شخصیتی و فوتبالی اش فراتر از حد نرمال بود.افکار و عقایدش کاملا مشخص بود.گیرایی بسیار بالایی داشت.در بحث اجتماعی به نظرم این شرایط وی به خاطر لیاقتِ پدر و مادرش بود که به او با نصیحتهای خوب یاد داده بودند که اگر میخواهد در دنیای فوتبال به چیزی برسد تواضع اخلاق خوب و کار روزانه ی سخت غیرقابل چشم پوشی است.در تمرینات کسی بود که همیشه به فکر ارتقاء و بهتر شدن بود.گاهی اوقات از دست خودش عصبانی میشد و خودش را وادار به تلاش بیشتر میکرد.”
“گاهی اوقات دروازه بانانی از خارج مادرید که در تیمهایشان جایی پیدا نمیکردند به شهر ورزشی می آمدند و این برای من یک فرصت خوب بود زیرا میتواسنتم اینگونه پیشرفت و تواناییهای ایکر را بهتر ببینم و این توجه به ایکر به مزاق بعضی از بچه ها خوش نمی آمد.او به لحاظ تکنیکی درین رده ی سنی کامل بود.
و در تک به تکها غیرقابل عبور.دو سال بعد بار دیگر در دسته ی سوم او را در تیمم داشتم.بدون اینکه کسی ناراحت شود میتوانم بگویم من او را از دلبوسکه که مسئول استعدادیابی بود درخواست کردم.ابتدا یک دروازه بان 24 ساله به نام تونی را برایمان آورده بودند.در دسته ی سوم به سر میبردیم و میدانستم که یک دروازه بان جوانتر بهتر جواب میدهد.با تونی هیچ مشکلی نداشتم ولی چون کاملا او را میشناسختم میدانستم که ایکر برای حضور در بازیهای دسته ی سوم آماده است هرچند که آن زمان جزء نوجوانان به حساب می آمد…
….دلبوسکه طرفدار احترام گذاشتن به تیمهای پایه بود،اینکه بازیکنان سال به سال بالا بیاییند.قرار شد برای شرکت در یک تورنمنت مهم به آلکودیا برویم ولی این تورنمنت مخصوص زیر 21 ساله ها بود به این خاطر نمیتوانستم روی تونی حساب باز کنم.کاسیاس را بردم و او یک تورنمنت فوق العاده را ثبت کرد.زمانی که بازگشتیم به ویسنته اصرار کردم که ایکر آماده است او باید به رده ی بالاتر بیاید.همانگونه که در این فصل هم رخ داد هرگاه تیم اول یک دروازه بان از دسته سوم میخواست من ایکر را برای تمرین میفرستادم،فردای روزی که اولین تمرینش را با تیم اول انجام داد به خاطر می آورم که از او پرسیدم چگونه بود و او با بلوغِ شگفت انگیزی پاسخ داد”خوب بود،بالاخره باید میرفتم”در همین فصل دیگر هر زمان که تیم اصلی به دروازه بان احتیاج پیدا میکرد خود بازیکنان تیم درخواست میکردند که او را بفرستیم…
آن سال در دسته ی سوم یک فصل فوق العاده را به جای گذاشت ولی در مرحله ی پلی آف دچار خستگی و کمبود انرژی شده بود و ما به این موضوع پی برده بودیم.تیم آویلا ما را حذف کرد.او در حین بازی برای ما همزمان با دو رده ی سنی تیمهای ملی هم بازی میکرد.از سفرهایش دست نمیکشید،با ما تمرین میکرد و گاهی اوقات نیز به تمرینات تیم اصلی میپوست.یک روز او را فرا خواندم و یک هفته تعطیلات به وی دادم.یادم می آید به او گفتم اینگونه خودت را به کشتن میدهی.اینگونه پیرری که مسئول تیم بود مرا احضار کرد و دلیل حضور نداشتن ایکر را جویا شد و آنچه گذشته بود را برایش تعریف کردم و اینکه با این روند او را خراب خواهیم کرد.خودش میگفت که خوب است ولی من میدانستم که از فرم اصلی اش دور شده.ولی در هر صورت یک هفته تعطیلات را به پایان نبرد و قبل از آن نزدم آمد و گفت که میخواهد با من صحبت کند.تاکید کرد که در فرم خوبی است،به اینگونه زندگی کردن عادت کرده است و میخواهد بازگردد.بازگشت،ولی ریتم کاری اش کمی پایین آمده بود،بنابراین تمرینانتش را از قدرتی به ریکاوری تغییر دادم.”
خوانخو فراموش نمیکند که یک سال بعد،زمانی که به عنوان مربی دوم برای همکاری با هینکه به بنفیکا رفت،در بازگشتش به شهر ورزشی ایکر برای در آغوش گرفتنش جلوی ماشین او را گرفت.
بنابراین در جوانان آ بود که باشگاه تصمیم گرفت به لحاظ اقتصادی از ایکر و خانواده اش به خاطر تمام تلاشهایی که میکردند تقدیر به عمل آورد و ازین به بعد بود که حقوق ثابت ماهیانه 25000 پستاس را برای ایکر تعیین کردند،که البته آن را مادرش به شیوه ی خاص خود مدیریت میکرد.تنها خرجی که انجام داد خرید یک جفت دستکش جدید بود چون دستکشهایی که داشت برای استفاده عملا از رده خارج شده بودند.زمینهای شهر ورزشی اثرات مخرب خود را گذاشته بود.
گذر از دو تیم به صورت ضربتی
در اواسط این دو فصلی که مارتین دلگادو کمی از آن را شرح داد،کاسیاس در حالی بین جوانان آ و دسته ی سوم رفت و آمد میکرد که بازیکن نوجوانان آ محسوب میشد.و اینگونه بود که از دو تیم به صورت ضربتی عبور کرد.تمام آمار و ارقام و خبرها او را تحسین میکردند تا نهایتا دلبوسکه نیز به او چشمک زد.اکنون لوئیس پالرمو یکی دیگر از مربیان پیشکسوت تیمهای پایه مربی اوست.فصل 97-98 با پیروزی در سوپرکاپ آغاز میشود.آنها لالیگا را با 19 امتیاز اختلاف تصاحب کرده بودند.از سی بازی 21 برد هفت تساوی و دو باخت.در کوپا دلری مادرید آلباسته را حذف کرده و در نیمه نهایی به مصاف آلاوس میرود.تیم به خاطر نبود بازیکنان مهم که برای کمک تیم دسته سوم برای صعود به آن محلق شده اند دچار کمبود بازیکن است.در سوپرکاپ هیچ بازی را واگذار نکردند ولی به خاطر اختلاف گل قهرمان نشدند.ایکر در یک تورنمنت دوستانه ی بین المللی در سن سباستین فوق العاده و خاص ظاهر شد.در بازی فینال در ورزشگاه آنوئتا و مقابل رئال سوسیداد بازی به تساوی 2-2 رسید و در ضربات پنالتی ایکر سه ضربه از چهار ضربه ی حریف را مهار کرد.
“فصل قبل از آن،با 15 سال سن به دلیل محدودیت سنی با تیم نوجوانان آ بود ولی دو بازی برای ما انجام داده بود.یکی از آنها پانزده دقیقه به خاطر اخراج دروازه بانمان کارلوس سانچس مقابل هرکولس،و دیگری به عنوان یار ثابت در خانه مقابل کِلمه.
دو گل دریافت کرد.وقتی پای به تیم من گذاشت او را خوب میشناختم.با 16 سال سن به ما ملحق شد.نوجوانان آ تیم سختی به لحاظ رقابتی شده بود و ایکر نیز در تمام بازیهایی که انجام میشد حضور پیدا نمیکرد و کمی به نظر میرسید ازین رده اشباع شده.ولی سن او نیز برای تیم نوجوانان به سرحد رسیده بود و ما باید دروازه بانان دیگری را امتحان میکردیم تا بفهمیم برای آینده چقدر میتوان روی آنها حساب باز کرد….
….در مورد ایکر بحثی وجود نداشت.میدانستیم که با ما خواهد ماند.همانطور که همین فصل در بین یاران دعوت شده برای یکی از بازیهای کاستیا قرار داشت.در این فصل مجموعا 20 بازی در لیگ جام حذفی و سوپرکاپ انجام داد و 19 گل  دریافت کرد.در لیگ از سی بازی 16 بازی کامل انجام داد و 14 گل دریافت کرد.در دو بازی سوپرکاپ مقابل سه ویا که در آنجا 0-1 و در اینجا 2-0 پیروز شدیم نیز یار ثابت بود.در سه ویا بازیکنانی چون مارچنا و گایاردو بازی میکردند.در کوپا دلری نیز دوبازی مقابل آلباسته را حضور داشت،صعود کردیم هرچند در هر بازی دو گل دریافت کرد.در مقابل آلاوس دیگر بازی نکرد زیرا برای حضور در کاستیا دعوت شده بود.او نه بازی دوستانه را نیز انجام داد که در آنها شش بار دروازه اش گشوده شد…”
بهترین خبر برای او در این فصل که نسبت به فصول گذشته لذت کمتری از آن برده بود،فراخوانده شدن از سمت باشگاه برای بستن یک قرارداد واقعی بود.سه فصل با حقوق 1.5 3.5 و 5 میلیون.در واقع او فقط سال اول را به این شکل حقوق گرفت زیرا فصل بعد بار دیگر او را فراخواندند،چون اینبار قرار بود در کاستیا بازی کند و یک افزایش قرارداد بسیار متفاوت برای او اتفاق افتاد:30،35 و 40 میلیون.
پالرمو نقاط ضعف و قوت او را شرح میدهد.”فصل بعد 98-99 رسما هنوز هم تا مقطعی باید با ما در جوانان آ میماند،ولی تمام فصل را در کاستیا گذراند.به خاطر شرایطی که داشت دیگر نمیشد بین صعودش فاصله انداخت.او به لحاظ تکنیکی جلب توجه میکرد.انگار این تواناییها از بدو تولد با او بود و در آینده فقط بهتر میشد.او همیشه میدانست که بهترین نقطه ی قوتش چیست،سرعتش و آرامشش در تک به تک ها.خصوصیاتی که اکنون در دروان حرفه ایش بیشترین استفاده را از آنها کرده است.ناکامی در بعضی از تستها دست خودش نبود.نمیتوان در مقابل طبیعت ایستادگی کرد.اینگونه بود که گاهی اوقات به نظر میرسید تواناییهایش برای دروازه بانی کافی نیست.او از بچگی روی توپهای کناری و خروجها مشکل داشت.قد او اینگونه است و این مشکل او نیست.چیزی که در آن خیلی بهتر شده بود بازی با پایش بود زیرا بسیار در این زمینه تمرین کرده بود…
….از همه ی اینها مهمتر او جوان بسیار بابرنامه و با قدرت رهبری بود.او همیشه با یک قمقمه آب روی دوشش به تمرینات می آمد چون نمیخواست زمانی از دست برود.ساعت سه از مدرسه خارج میشد و ما ساعت پنج تمرین را شروع میکردیم و او باید از موستولس یک سفر یک ساعت و نیمی با قطار را طی میکرد.نظم او همیشه مثال زدنی بود.سرکش و حرف نشو نبود و هیچوقت لازم نبود به او تذکری بدهیم.او بسیار مسئولیت پذیر بود.”
این فصل اولین تجربه اش با تیم اصلی در لیگ قهرمانان بود.به روزنبورگ سفر کرد زیرا شرایط کانیزارس در هاله ای از ابهام بود.هرچند در این دیدار بازی نکرد ولی با یک تجربه ی غیرقابل فراموشی و خاص روبرو شد زمانی که برای حضور در اردوی تیم از سر کلاس درس به صورت اورژانسی خارج شد و با شیرجه زدن در تاکسی به سمت هتل آلامدا حرکت کرد تا سپس با تیم به نروژ سفر کند.
زمانی که انتقالش به دسته ی سوم و کاستیا رسمی شد بار دیگر با مارتین دلگادو روبرو شد و پنجشنبه ها و جمعه ها نیز با تیم اصلی که سرمربی آن هیدینگ بود و مربی دروازه بانانش میگل آنخل،به تمرین میپرداخت.از آنجایی که با برخی از بازیکنان تیم اصلی رابطه ی خوبی پیدا کرده بود،خصوصا با جوانترها،دیگر دارای اعتماد به نفس کاملی شده بود.کونترراس و مورینتس در مورد آن سفر به روزنبورگ با او صحبت کردند و با به خاطر داشتن جزئیات اولین سفرش او را غافلگیر کردند.
حالا که تمریناتِ تیم در نوبت قبل از ظهر برگزار میشود دیگر پدرش به خاطر شغلی که دارد نمیتواند او را برساند و ازین به بعد مجبور است فاصله تا شهر ورزشی را از سه راه مختلف طی کند.یک ساعت طولانی از خانه اش،مرحله اول از موستولس تا راه آهن با اتوبوس.سفر تا آتوچا.از آنجا رفتن به خط 8 به مقصد چامارتین و سپس عوض کردنِ خط به مقصد ایستگاه بگونیا.راه حل او همین استفاده از حمل و نقل عمومی بود زیرا هرچند در مجموع ماهیانه پنج هزار پستاس خرج برمیداشت ولی به لحاظ اقتصادی بسیار سودمندتر از پرداخت روزانه 135 پستاس برای قطار و 165 برای اتوبوس بود.
در این فصل و در دسامبر 98 بار دیگر با تیم اصلی سفر کرد،و این جایزه ای برای حضور قبلی اش در نروژ بود.زمانی که رئال مادرید به سرمربیگری یوپ هاینکس برای هفتمین بار قهرمان لیگ قهرمانان شد فصل بعد برای شرکت در رقابتهای جام بین قاره ای در توکیو تمام بازیکنانی را که در طول رقابتهای فصل به تیم دعوت شده بودند به این سفر فراخواند و ایکر نیز یکی از دعوت شدگان ویژه بود.اینبار شرایط بر رفق مرادش بود.او به عنوان دروازه بان سوم رسما با تیم سفر کرد.هرچند روی نیمکت ننشست و بازی را از جایگاه و میان کارمبئو و ادگاری که توسط هیدینگ از لیست خط خورده بودند،دنبال کرد.
ایکر ششصد دقیقه بود که با کاستیا گلی دریافت نکرده بود.تیمش صدرنشین گروه بود و همبازیانش برای شوخی با او از هیچ فرصتی نمیگذشتند.او با روخاس هم اتاق بود.بازی فینال 1 دسامبر مقابل واسکودوگامای برزیل بود.گل روبرتو کارلوس را ندید زیرا در این لحظه در حال دیدن یک طرف دیگر بود ولی همزمان با هم تیمیهایش که برای خوشحالی بلند شدند از جای خود بلند شد.کمی بعد نزدیک بود جنجال کوچکی را با برخی از بازیکنان واسکو که بازیکنان مادرید را مسخره میکردند به راه بیاندازد.
“زمانی که رائول گل دوم را زد،قبل از آن لوئیسائو بازی را مساوی کرده بود.کاری کردند که میخواستم برگردم و چیزی بگویم ولی به خاطر حفظ ادب ساکت ماندم.چیزی که به یاد می آوردم جشن گرفتنم بود به شکلی که انگار خودم بازی کرده ام.بعد از ورود به زمین با کاپ عکس گرفتم.در رختکن با شامپاین دوش گرفتم.و در سیبلس از جوی لذت بردم که نمیتوانستم تصورش کنم.نمیتوانستم باور کنم که اینجام،در کنار رائول در حال بالابردن جام و هوادارانی که بالا و پایین میپرند.جو سیبلس باورنکردنی ترین بخش بود.زمانی که در حال بازگشت بودیم،مورینیتس که از همه بیشتر با من صحبت میکرد به من گفت،هرکسی با 17 سال سن قهرمان جام باشگاههای جهان نمیشود.حق با او بود…”
چند روز بعد،این پسر 17 ساله در بین بازیکنان دعوت شده به تیم اصلی برای سفر به اویدو قرار گرفت.آلمانسا مصدوم شد و فقط ایلگنر باقی مانده بود.روی نیمکت نشسته بود.دوشنبه دو امتحان داشت،زبان انگلیسی و ریاضی.زیاد نخوانده بود.شرایط خوب پیش نرفت.تیم 1-0 بازی را واگذار کرد.
قبل ازینکه سال به پایان برسد هنوز یک تجربه ی جدید برای او باقی مانده بود.اولین بازی اش در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو.
یک بازی دوستانه برای از دست رفتگان طوفان میچ.کلاسیکو.رئال مادرید و اتلتیکومادرید به مصاف هم رفتند.دو گاوباز معروف انریکه پونسه(طرفدار رئال) و خوسه توماس(طرفدار اتلتیکو) نیز به این بازی آمدند.رقیب دیرینه با گلهای روبرتو و والرون بازی را به نفع خود به پایان برد.
خیلی طول نکشید تا بار دیگر چنین صحنه ای را تجربه کند.فصل بعد در ادامه ی صعودهای منظمش زیرنظر پاکو گارسیا هرناندس به کاستیا در دسته ی دوم ملحق شد.در تیم اصلی توشاک از دروازه بانانش راضی نیست:ایلگنر و بیسارری.خصوصا از نفر دوم.فصل آغاز شد و دروازه بان آلمانی دو بازی اول را که با پیروزی تیم همراه بود در زمین حضور داشت.1-2 در خانه مایورکا و 4-1 مقابل نومانسیا ولی او مصدوم شد و توشاک دروازه بانی نه چندان قدبلند ولی دارای رفلکسهایی وحشتناک را به خاطر آورد،کسی که در همین هفته در یک بازی تمرینی دو عکس العامل استثنایی را از او دیده بود.او به دنبال کاسیاس میگشت.
اکنون زمان پرشی بلند و انجام اولین بازی رسمی با تیم اصلی است.از شانس او هنوز بازی اش قطعی نیست.ایلگنر ریکاوری شده و توشاک تصمیم گرفته یک فرصت دیگر به بیسارری بدهد.کاسیاس بار دیگر به تیم کاستیا بازگشت.گارسیا هرناندس به یاد می آورد که او به تیمی بازگشت که در واقع تیم اصلی اش بود ولی ازین موضوع حس خوبی نداشت.
“شکایتی نمیکرد ولی دیگر او را میشناختم،بسیار غمگین بود.به او گفتم ناراحت نباش مطمئنا یک فرصت دیگر خواهی داشت.در مقابل چهار تیم اول جدول(منساخرو-آویلس-پونتوردا-راسینگ دفررول) یار ثابت ما بود.و سه بازی را بردیم و یکی را مساوی کردیم.اگر او تا پایان فصل با ما باقی میماند صعود میکردیم.در آن زمان در تک به تکها غیرقابل عبور بود،دروازه را بسیار پر میکرد.چندی بعد زمانی که دلبوسکه هدایت تیم اصلی را بر عهده گرفت بار دیگر او را به تیم اصلی فراخواندند و دیگر برای همیشه آنجا باقی ماند.”

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

ویدئو/ آموزش دراز-نشست توسط کریستیانو به پسرش

1431701662_157149_1431701811_doscolumnas_normal

مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال در کلیپ زیبایی که منتشر کرده است به پسرش دراز – نشست یاد می دهد و با او تمرین می کند!

http://real-madrid.ir/fa/wp-content/uploads/2015/05/1431701662_157149_1431701770.mp4?_=1

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

گریستن کریستیانو در رختکن پس از حذف توسط یووه!

مرجع خبري رئال مادريد : شاید کریستیانو رونالدو در ظاهر روحیه ای زمخت و جدی داشته باشد اما در باطن خیلی روح لطیفی دارد.
ستاره پرتغالی رئال مادرید پس از حذف توسط مقابل یووه زودتر از همه به رختکن رفت. او خیلی ناراحت بود و وقتی هم تیمی ها نزد او رسیدند در حال گریستن بوده است.
کریستیانو خیلی دوست داشت که با رئال به فینال چمپیونزلیگ برود و رو در روی مسی قرار بگیرد اما اتفاقات مطابق انتظار پیش نرفت و ستاره پرتغالی که از آغاز سال 2015 به بعد افت کرده است فصل ناکامی را پشت سر گذاشت.

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

ردنپ:”گرت بیل یکی از پنج بازیکن برتر دنیاست”

مرجع خبري رئال مادريد : هری ردنپ، مربی انگلیسی که سابقه کار با  گرت بیل در تاتنهام را دارد در مورد بازیکن ولزی صحبت کرد.
وی اظهار داشت : “بیل سال گذشته فصل بی نظیری در رئال داشت. گلهایی را زد که هرگز نظیرش ر نیدده بودم و بی نظیر بودند. از نظر من بازیکن بی نظیری است و یکی از پنج بازیکن برتر دنیاست. هر کسی دوست دارد او را در تیمش داشته باشد. مسلما یونایتد از داشتنش خوشحال خواهد شد. او می تواند در هر تیمی در انگلیس بازی کند. هیچ تیم انگلیسی نیست که نسبت به او پاسخ منفی بدهد و او را نخواهد. ”
ردنپ در ادامه بیان کرد :” بیل در رئال می ماند چرا که سال گذشت هبی نظیر بود و امسال شرایط کمی مشکل تر بود. دوست دارم که در رئال بماند و نشان بدهد که چه کاری از دستش بر می آید. بیل همه چیز دارد : نیرو ، انگیزه ، دریبل زنی ، شوتزنی ، سرزنی و … او پسر خوبی است و نیازیی نیست که چیزی به خودش ثابت کند .هرگز تردیدی به او نداشته ام. برخی می گفتند که زمانی می خواسته ام که او را به ناتینگهام فارست بفروشم اما هرگز صحت ندارد. هرگز به فکرش فروش او از تاتنهام نبودم. قبل از تاتنهام بازیهایش را دیده بودم و  می دانستم که چه بازیکن بی نظیری دارد. از نظر من می توانست بهترین هافبک یا بال چپ دنیا باشد. حیف که انگلیسی نیست چرا که می توانست برای تیم ملی این کشور خیلی مهم باشد.”

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

نقشه های رئال برای فصل بعد: آنچلوتی گزینه ثانویه، احتمال جدایی راموس! SatelliteL6J8GK69

SatelliteL6J8GK69

مرجع خبري رئال مادريد : خونسرد و جدی. قرار نیست که کسی در رئال تصمیمات سریع و عجله ای بگیرد. رئال در روزهای اخیر ناکامی و خشم را پشت سر گذاشته است. حالا وقتش است که به آینده نگاه کرد. پرز و خوزه آنخل سانچز زوجی هستند که تصمیمات کلیدی باشگاه را اتخاذب می کنند و در روزهای آتی آینده باشگاه را مشخص می کنند.
فعلا باشگاه به مسابقات فاینال فور بسکتبال در شهر مادرید که هفته آینده برگزار می شود فکر می کند و پس از آن به قول پرز سعی می کند که برای آینده نیرومندتر باشد.
اولین و مهمترین تصمیم در مورد کادر فنی است. در حال حاضر سران رئال تمایلی به حفظ وی ندارند اما اگر فشار هواداران تداوم پیدا کند  و همه خواستار ماندنش باشند نظر باشگاه عوض می شود. سال گذشته اگر گل راموس در دقیقه 93 به ثمر نمی رسید ، اخراج راموس قطعی بود اما حذف شدن از مقابل یووه به نظر می رسید که کار را برای کارلو خیلی مشکل کرده است. پرز در دوازده سال حضور در رئال فقط سه بار قهرمان لالیگا شده که آمار جالبی نیست. در صورتی که اتفاق عجیبی رخ ندهد ، آنچلوتی می رود.
در حال حاضر برای جانشینی او گزینه زیدان منتفی است . نام زیزو ماه هاست که مطرح می شود اما عملکرد وی در کاستیا نشان می دهد که آماده چالش بزرگی مثل رئال نیست و شاید در آینده چنین فرصتی  نصیبش شود. او با کاستیا حتی به پلی آف صعود به دسته هم نرسید و نتوانست که ماجرای اودگارد را هم مدیریت کند. مشاوران پرز گزینه زیدان را کاملا منتفی می دانند.
در چنین شرایطی باشگاه با دقت گزینه های دیگر را زیر نظر دارد. پرز هرگز به ماندن آنچلوتی مطمئن نبوده است و به همین خاطر در ماه های اخیر گزینه های مختلف مثل کلوپ ، لوو  و ویلاش بواس را زیر نظر دارد. مربیانی که کارنامه قابل قبولی داشته اند و جامهایی برده اند اما باشگاه در موردشان مطمئن نیست.
گزینه دیگر باشگاه استخدام یک مربی جوان و با انگیزه است. مربی که بتواند شهامت بی نظیری داشته باشد و در کنارش به دنبال فوتبال زیبا باشد. برخی از مشاوران پرز اعتقاد دارند که اونای امری ، نونو سانتو و پاکو خمز که در لالیگا عملکرد خوی داشته اند یا همین طور میشل که می تواند نقش لوئیز انریکه را در رئال باشد، در رئال جای بگیرند. اما حقیقت این است که هیچ کدام انگیزه لازم را در باشگاه ایجاد نمی کنند.  یکی از نزدیکان پرز می گوید :” کمتر مربی پیدا می شود که شخصیتی را داشته باشد که رئال را می خواهد.” به همین خاطر است که همچنان گزینه ماندن آنچلوتی روی میز است.
خرید و فروش های بازیکنان
در مورد خرید و فروش ها هم پرز و آنخل سانچز کار آسانی نخواهند داشت.خرید ده خیا تقریبا قطعی است. باشگاه چند ماهی است که با دروازه بان اسپانیایی به توافق رسیده است. این بازیکن قراردادی پنج یا شش ساله با دستمزدی بیش از پنج میلیون یورو با رئال امضا می کند. رئال می خواهند یونایتد را هم راضی کند. تنها یک سال از قرارداد ده خیا با شیاطین سرخ مانده است و یونایتد رقمی در حدود 40 میلیون یورو طلب کرده است. باشگاه برای خرید ده خیا نیازی به تصمیم کاسیاس ندارد. باشگاه دوست دارد که با کاپیتان به توافق دوستانه برسد چرا که مسئولان رئال حس می کنند که ایکر به شکل مشهودی افت کرده است. البته ماندن ایکر به عنوان رقیب ده خیا هم محتمل است. در چنین شرایطی آینده کیلور ناواس روی هوا خواهد بود.
در خط دفاع جدا از آمدن دانیلو، باشگاه به دنبال دفاع چپی است که جایگزین کوئنت رائو شود. خیلی بعید است که آربلوا بماند چرا که کارواخال و دانیلو که سن خیلی کمتری دارند بالاتر از او هستند.  در مرکز خط دفاعی ، تمدید قرارداد په په 32 ساله کاملا محتمل است و تغییری وجود نخواهد داشت. البته قرارداد راموس هنوز تمدید نشده است و هیچ بعید نیست که اینده او تبدیل به سورپرایز بزرگ تابستانی شود. البته خیلی بعید است که رئال بخواهد هر دو کاپیتان اصلی خود را در این تابستان از دست بدهد. این بازیکن چند ماه پیش با پیشنهاد باشگاه با دستمزد سالانه هفت و نیم میلیون یورو مخالفت کرد.
در مرکز زمین بیشترین نقل و انتقال انجام می شود. رفتن خدیرا و ایارا قابل پیش بینی است و اینده لوکاس سیلوا و کاسمیرو به این بستگی دارد که چه خریدی در کنار کروس ، مودریچ ، خامس و ایسکو انجام شود. شرایط سه نفر اول مشخص است اما ایسکو از شرایطش راضی نیست و هیچ بعید نیست که اگر پیشنهاد خوبی روی میزش باشد از رئال برود.
آنچلوتی تابستان گذشته هم علاقه زیادی داشت تا هفابک هایی مثل وراتی و پوگبا به تیمشان ملحق شوند . امسال مصدومیت مودریچ تیم را در فاز خلاقیت فلج کرد و باشگاه به دنبال یک هافبک مناسب است. در حال حاضر مشکل پوگبا ، وکیلش مینو رایولاست که رئال هیچ تمایلی ندارد که با او کار کند. اگر قرار باشد پوگبا رئالی شود باید وکیلش را عوض کند.
در خط حمله شایعات زیادی به خصوص از انگلیس مطرح می شوند اما ماندن کریستیانو و بیل خیلی قطعی است. بیل سال گذشته قراردادش را تمدید کرد و ماندنش طبیعی است. احتمال ماندن چیچاریتو در خط حمله کم است. برای جانشینی او موراتا یکی از گزینه ها بود که خود این بازیکن علاقه ای به بازگشت ندارد. خسه گزینه محبوب باشگاه است و سران رئال همچنان اعتقاد دارند که او می تواند فصل بعد ستاره رئال باشد.
کارلوس کارپیو، سردبیر مارکا

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

چهره شناس اسپانیایی: ناراحتی موراتا دروغین بود!

مرجع خبري رئال مادريد : هر چند که موراتا پس از حذف شدن رئال از چمپیونزلیگ سعی کرد که خود را ناراحت نشان بدهد اما یک چهره شناس می گوید که او ناراحتی چندانی نداشته است.
خوزه لوئیز مارتین ، روانشناس اسپانیایی اعلام کرد که حالت چهره آلوارو نشان می داده که او چندان هم دلخور نیست!

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

سفر پنهانی کورتوا به مادرید

مرجع خبري رئال مادريد : در حالی که شایعات زیادی در مورد دروازه بان فصل آینده رئال وجود دارد سفر ناگهانی کورتوا به مادرید باعث تشدید این شایعات شد.
دروازه بان بلژیکی چلسی یکی از گزینه های رئال برای خرید درون دروازه است. خبرنگاران او را امروز در مادرید دیدند و تصویرش را شکار کردند.

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

“همه در جناح کارلتو”

مرجع خبري رئال مادريد : چطور می توان در ساحل ماند و به چنین شکست دردناکی توجه نکرد؟ بله ، من خیلی ناراحت هستم اما  تردید در مورد اینده آنچلوتی پس از بازی چهارشنبه برابر یوونتوس طبیعی است. آنهایی که در رئال مادرید مسئول هستند با خود می پرسند که آیا باید مربی دسیما را اخراج کنند یا نه. البته آنه ابه اندازه سالهای 2010 یا 2013 که پلگرینی و مورینیو را اخراج کردند مطمئن نیست. شاید به این خاطر که می دانند تیم با تمام وجودش حامی کارلتوست و اتحاد رختکن به حدی است که همه برای کسب اوندسیما در فصل آینده متحد هستند. وفاداری بازیکنان به مربیشان در دنیایی که احساسات روز به روز در آن کم ارزشتر می شوند بی نظیر به نظر می رسد. البته باید تشکر کنیم از تمام حرفهایی که آنها در حمایت از آنچلوتی در ماه های اخیر زدند.
اما این ابراز عشق و محبت کافی نبوده اس. بهترین راه برای حمایت از مربی این است که بتوانیم فصل را با دو برد و با سری رو بالا تمام کنیم. بی روح بودن تیم در بازیهای آتی بدترین پیغامی است که می توانند به مدیران بدهند. بردن تیمی که مملو از مصدومیت ها و غایبان باشد به معنی این فریاد است :” مربی ، ما با تو هستیم.”
فردریک هرمل

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

شایعه در انگلیس: فن خال ، دی ماریا و فن پرسی را می فروشد تا بیل را بخرد!

مرجع خبري رئال مادريد : به گفته مطبوعات انگلیس فن خال به حدی شیفته خرید گرت بیل است که حاضر است دی ماریا و فن پرسی را بفروشد تا پول فروش او را جور کند.
دی ماریا در سال اول حضورش در یونایتد افتضاح بوده و از سویی بیل نسبت به سال اول حضورش در رئال افت مشهودی داشته است.

شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

لوکاس وازکز مقابل رئال بازی نمی کند

مرجع خبري رئال مادريد : اسپانیول در ده هفته اخیر فقط یک بار مقابل بارسا باخته و فصل خوبی را پشت سر گذاشته است.
در بازی این تیم مقابل رئال مادرید لوکاس وازکز ، هافبکشان که عملکرد خوبی داشته حضور نمی یابد چرا که او به صورت قرضی از رئال به این تیم پیوسته و بر اساس قراردادش حق بازی مقابل رئال را ندارد.

جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

مارکا ، ۲۵ اردیبهشت

Portada-de-Marca-del-15-de-mayo-de-2015

فقط اگر مورد بهتری نباشد

باشگاه به دنبال گزینه های موجود برای جانشینی آنچلوتی است

در نظرسنجی ۱۷۰ هزار نفری مارکا ۵۹ درصد خواستار ماندنش شدند

الکس ساندرو از پورتو، گزینه دفاع چپ

جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

کلوپ، محتمل ترین گزینه جانشینی آنچلوتی

مرجع خبري رئال مادريد : در روزهای اخیر شایعات در مورد رفتن آنچلوتی بالا گرفته است و محتمل ترین گزینه ای که به گوش می رسد یورگن کلوپ است.
مربی آلمانی در سالهای اخیر توانسته است که دورتموند را کاملا متحول کند و با ارائه فوتبالی نمایشی در فوتبال آلمان که همیشه تک قطبی بوده است در مقابل بایرن قد علم کند.
کلوپ امسال از دورتموند جدا می شود و امیدوار است که با قهرمانی در جام حذفی با خاطره ای خوش زردپوشان را ترک کند. او دو سال پیش رئال مورینیو را در وستفالن با چهار گل در هم کوبید.
در حال حاضر بزرگترین ابهام در مورد کلوپ این است که در یک باشگاه بزرگ چه واکنشی خواهد داشت. از سویی در صورتی که قرار باشد او جایگزین کارلتو باشد باید مراقب رفتارهای خاصش هم بود چرا که شخصیت او کاملا جنجالی است و یکی از ابهامات سران رئال نسبت به او در مورد شخصیتش است

جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

افت شدید آمار گلزنی رونالدو در سال 2014

مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو رونالدو در سال 2015 نتوانسته است که بهترین عملکردش را داشته باشد و رئال از این بابت خیلی آسیب دیده است. او در مقابل یوونتوس با دو گلی که زد با 307 گل دی استفانو در رئال برابیر کرد اما در هر دو بازی پس ال گهایش محو شد. بدون بازیکن پرتغالی پیروزی غیرممکن بود. وابستگی تیم به گلهای بازیکن پرتغالی به حدی مشهود است که وقتی آمار گلزنی او افت کرد ، رئال هم افت کرد. رونالدو پس از بازی مقابل یووه زودتر از همه به رختکن رفت و وقتی هم تیمی ها به او رسیدند در حال گریستن بوده است.
ستاره پرتغالی امسال 55 گل زده است که 32 تا از گلهایش در 25 بازی سال 2014 زده شدند. آمارش به شکل جالبی به 1.28 گل در هر بازی افت کرده است. از زمان آغاز 2015 او در 27 بازی 23 گل زد و میانگینش با 0.85 گل در هر بازی نزول کرد.
امسال برای رونالدو سال آسانی نبود. جدایی از ایرینا شیک روی روندش تاثیرگذاشت. پس از اخراج از کوردوبا دو جلسه محروم شد و بازگشتش با شکست سنگین در مقابل کالدرون همراه شد. آن شب با هم تیمی هایش در جشن تولدش زد و خواند و رقصید تا هواداران عغصبی شوند. این اتفاق باعث شد که رونالدو خودش را ممنوع المصاحبه کند و بگوید که دیگر با رسانه ها صحبت نمی کند. هواداران مقابل رایو پس از آن که به خاطر گل نزدن ابراز عصبانیت کرد او را هو کردند.  ساچی دیروز در موردش گفت :” رونالدو در سال 2015 هیچی نبوده است.”

جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|

اسطوره های لیورپول به برنابئو می آیند

مرجع خبري رئال مادريد : ششمین دوره بازی ” کلاسیک مچ” در روز 24 خرداد در میان پیشکسوتان رئال و لیورپول از ساعت 20:00 آغاز می شود. درآمد حاصل از این بازی به صلیب سرخ و 20 هزار کودکی که در معرض محرومیت اجتماعی هستند اهدا می شود.
یان ایر ، نایب رئیس بنیاد خیریه لیورپول دیروز گفت :” حضور در چنین بازیهایی لذت بخش است و تیمی بی نظیر را به مادرید می آوریم تا هواداران از یک رویداد عالی لذت برند.”
یان راش ، مهاجم سابق لیورپول و اقای گل تاریخ باشگاه با 346 گل زده ، رابی فاولر که 183 گل در این تیم زده است هم در این مراسم حاضر بودند. از رئال هم به نظر می رسد که در این بازی خیریه زیدان ، آمانسیو ، بوتراگوئنو ، میشل ، زوکو ، هیرو ، میرا ، سانتاماریا و مورینتس که در مراسم دیروز حضور داشتند به میدان بروند. روبرتو کارلوس ، گارسیا کورتس ، بویو ، ماکله له ، سولاری ، سابیدو و سانچز باریوس هم نامهای دیگری هستند که مطرح شده اند.
لیورپول پرافتخار ترین تیم باشگاهی انگلیس از نظر جامهای اروپایی است که پنج بار قهرمان اروپا شده است. در این بازی حضور اوون ، بازیکن سابق رئال یا کاراگر ، کیول و اسمیچر هم می تواند جالب باشد. قرار است که در آینده بازی برگشت این دیدار هم در آنفیلد برگزار شود.
قیمت بلیط های بازی 5 ، 10 و 15 یورو تعیین شده است.

جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,,

|